Preskoči na glavno vsebino
Dnevni čas počitka

Opis 8.2 člena evropske Uredbe 561/2006.

Grega Cuderman avatar
Avtor: Grega Cuderman
Posodobljeno pred več kot 7 mesecema

Pojmi

Dnevni čas počitka: Pomeni dnevno obdobje, v katerem lahko voznik svobodno razpolaga s svojim časom, in zajema "redni dnevni čas počitka" in "skrajšani dnevni čas počitka".

Redni dnevni čas počitka: Pomeni vsako obdobje počitka, ki traja vsaj 11 ur. Druga možnost je, da se ta redni dnevni čas počitka izkoristi v dveh obdobjih, od katerih mora biti prvo neprekinjeno obdobje, ki traja vsaj 3 ure, drugo pa neprekinjeno obdobje, ki traja vsaj 9 ur.

Skrajšani dnevni čas počitka: Pomeni vsako obdobje počitka, ki traja vsaj 9 ur, vendar manj kot 11 ur. Voznik ima lahko največ tri skrajšane dnevne čase počitka med katerima koli dvema tedenskima časoma počitka.

Počitek po koncu delovnega časa: Vsako neprekinjeno obdobje, ko lahko voznik svobodno razpolaga s svojim časom.

*Čas za potovanje na lokacijo, na kateri se prevzame vozilo ali za vrnitev s te lokacije, kadar vozilo ni na voznikovem domu, se NE šteje za počitek ali odmor.

Razlaga in primeri

a.) Dnevni počitek v 24-urnem obdobju mora znašati vsaj vsaj 11 ur (redni počitek). V tem primeru je začetek delovnega dne z vožnjo ob 6:00.

Primer pravilnega dnevnega počitka po 8.2 členu evropske Uredbe 561/2006.

b.) Če del delovnega časa počitka, ki je vključen v 24-urno obdobje, traja vsaj 9 ur, vendar manj kot 9 ur, se dnevni čas počitka šteje za skrajšani dnevni čas počitka.

Primer pravilnega dnevnega počitka po 8.2 členu evropske Uredbe 561/2006.

c.) Če voznik v obdobju 24 ur med delovnim dnem opravi 3-urni počitek in po koncu 9 ur počitek, se šteje kot redni počitek.

Primer pravilnega dnevnega počitka po 8.2 členu evropske Uredbe 561/2006.
Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?